maanantai 12. toukokuuta 2014

Pentusen ensikohtaaminen!

Kävimme äitienpäivänä katsomassa pentuja. Tai kävimme ja kävimme olimme siellä iskän kanssa reilut kaksi tuntia :)

"Mä oon hurrrrja koila!"
Kun näin sen oman "pötkyläni" ja pidin jätkää sylissä niin fiilis oli sanoinkuvaamattoman mahtava. En ole eläissäissäni nähnyt mitään yhtä hurmaavaa. Meidän poika oli jo aivan jätkän kokoinen ja painoa oli jo yli kilo. Taisi olla jopa pentueen suurin.
"Kyllä mä tästä ylös pääsen"












 Ikää pojalla on reilut kolme viikkoa.



"Kuule ukko kyl mä sun sormen syön!"



"Leikkaaks sä oikeest mun kynnet? :0"
" Et leikkaa koska mä lähen nyt" (anteeks laatu mut poika oli liikkuvaine:))

"okeiokei tapa sitte kyl kyl mä kestän mut en mä kyl hiljaa oo"
(ja anteek taas laatu)

Uni maistu ku eka "tappeli" kynsien leikkuut vastaa


Uni tulee asennosta riippumatta :3

  
Siin on koko porukka pötköllään :)
 <3
Oon viel ennen luovutusta menos kattoo pentuu koska en malta muuten olla viittä viikkoo :D




4 kommenttia:

  1. Voi ei miten ihana pötkylä <3 Se on onnea se kun ensimmäisen kerran saa poikasen syliinsä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on sanoinkuvaamatonta saada oma pentu ensimmäisen kerran syliin <3

      Poista
  2. hei, en pystynnyt jostain syystä omassa blogissa vastaamaan, joten tuli tänne vastaamaan. Siinä hauvvakirjassa on kaiken kaisia kysymyksi ja kuva paikkoja koirasta. mm. kuinka koira kasvaa ja mitä se tuhoo ja esmi. kuva ensimmäisestä kohtaamisesta. ja muuta vastaavaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi sehän olisi kiva :D kuinka pitkälle iälle siellä on tilaa? :D

      Poista