tiistai 15. huhtikuuta 2014

JÄLLEEN uusia pentusuunnitelmia! TÄLLÄ KETAA PYSYVIÄ!

Olin sisimmässäni koko ajan varma, että minulle loppujen lopuksi tuleekin heeler. Olen innoissani, että kasvattaja laittoi minulle viestiä, että ensimmäinen pentue syntyykin vain viikkoa jälkeen russeleidn syntymän. Päädyin siis alkuperäiseen suunitelmaan ja olen innoissani siitä.

Koulussa alkoi viiminen jakso ja rankkaa tekee, kun käyn lukion lisäksi kaksi kertaa viikossa iltalukiotakin, mutta onneksi kohta on kesä!
Pääsen työhaastatteluun ja toivottavasti myös pariksi viikoksi töihin :D

Tälläviikolla pitäisi pennun syntyä ja olen innoissani siitä :3

Blogissa on uusi banneri ja kiitos siitä kuuluu Lindalle<3 KIITOSKIITOSKIITOS

Heipsulivei jännitetään pennun syntymää yhdessä :D

5 kommenttia:

  1. hei, mistä kennelistä sun heelerin pentu tulee? itsellänikin on heeleri kuumetta ja olen etsinyt meille sopivaa koiraa, tosin nyt saattaa olla tiedossa, asia on vielä vähän auki, saisiko uudet postaukset tilattua suoraan sähköpostiin, haluaisin niin pysyä ajantasalla, koska pentu tulee sinulle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pentu tulee Bovenop kennelistä ja pentuni on nyt muutaman päivän vanha :) en tiedä saako ilmoituksia tilattua mutta kyllä luulisin :)

      Poista
    2. sinun pitäisi lisätä sivupalkkiin mahdollisuus tilata postaukset sähköpostiin :)

      Poista
    3. nyt pystyt tilaamaan postaukset sähköpostiin :D

      Poista
  2. Oi löysin sun blogis kiva että kirjoittelet tälläistä :) Täällä odotellaan sitten paljon kirjoituksia kun pentu on saapunut :). Ja kiva että saat pentus meiltä. Reippaasti vaan sitten mukaan kaikkeen toimintaa heeler porukka on tosi rentoa ja mukavaa sakkia :). Elokuussa on esim. heeler happenin tapahtuma missä on kaikkea puuhailua heelerin kanssa. Ja uskalla vaan kysyä kysymyksiä :). Minun heelereiden kertomisia voit lukea tuolta: http://oosaheeler.blogspot.fi/

    VastaaPoista